Dagens...

Fick sovmorgon imorse,Minna vakna vid halv 7 o Jerry tog henne,för att vara snäll mot mig,samt att få lite egen tid med dottern. Väldigt jobbigt för honom....Hon somnade om direkt efter vällingen.....o sov 2 timmar hos Jerry..Mysigt med pappa tydligen,nåja vad ju skönt för Jerry i varje fall.

Kl 9,30 anlände Ann-Britt o Hanna som skulle passa barnen eftersom jag skulle träna,eftersom Jenny,inte kunde idag så följde svärmodern me,vi körde stenhårt i en timme o nu är även A-B medlem...kul. Tycker tränningen går som en dans,en så länge,känner mig mycket piggare o det känns skönt att röra på fläsket...

Efter tränningen fikade vi damer o maxi o sen stannade Hanna så jag kunde duscha ifred,Tack hanna din hjälp e verkligen obetalbar...Älskar Dig..

Jerry kom hem vid halv 2 o vid tio i 2 satt vi i bilen redo för färd till Hököpinge Kyrka,snabbt marscherat.

Kommentarer
Postat av: Faster Hanna

Varsågod Linda, jag ställer så gärna upp det vet ni.



Älskar dig också



Kram

2009-04-13 @ 21:17:49
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0