Dodidiodio...

God Morgon!!! E det solen som vaknat eller??? Såg ut o bli en tradig dag,väder mäsigt alltså.Men nu börjar det ljusna,bokstavligt.
Maxi ligger o myser o kollar Bolibompa,han vaknade vid 6 när Jerry gick upp,o har hunnit äta macka o tagit sin medicin.Har även busat med Minna som i sin tur har hunnit bajsa,käka välling,bråka med brorsan,o nu lagt sig igen.O jag då,vad har jag hunnit??? Jo dricka te,som min snälla sambo serverade mig i sängen,gett dotteran mat,skiljt barnen åt,de har börjat¨bråka¨redan...shit vart ska detta sluta,o hunnit plocka undan här nere.

Igår kväll var jag ju som sagt sjukt sugen på sött,fan skulle skaffat mig en stor spegel,o godiset som låg i skåpet lockade,kan ni tro. Bad Jerry handla med mörkt choklad med mintsmak,det får man äta mörk lalla sätter fart på fett förbränningen har di vise sagt,sagt o gjort jag tog två bitar o sen var suget stillat!!! O vad nöjd jag var sen,så nu kommer jag förbränna fett som in i,se upp här i Vellinge om ni ser fett på gatan liksom komma rinnande,då vet ni åtminstonde vad det e...

Ja så här kan det se ut....


Får se vad resterande dag har att erbjuda,hoppas den kommer bli fin........











Linda Håkansson


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, usch vad rälig bild på personen som ligger på gatan...

2009-04-27 @ 08:28:11
Postat av: Anna (Liam)

fy för vilken rälig bild hahaha

2009-04-27 @ 09:32:15
URL: http://assarssons.blogg.se/
Postat av: Hannagranne

Hahahha.... du ligger i lä Linda!

2009-04-27 @ 09:52:07
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: sara

rälig usch fy vad är det där ör ökröek örk menar jag.

2009-04-27 @ 21:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0