Ett förtydligande...

Vill göra ett ORDENTLIGT förtydligande......

Jag o Jerry,min kära sambo,ska inte o jag upprepar inte försöka skaffa ett barn till,detta var som flertalet av er säkert listat ut ett litet APRILSKÄMT,så april april .....så här några dagar efter...

Mina  nära o kära förstod säkerligen detta,men detta e ju som sagt en offentlig blogg,o kanske finns det ytterligare
läsare,ni e så välkomna att läsa min blogg om ni finner den intressant eller inte så läs på!!!

MEN jag kände att jag fick punktera detta så att ni vet....

Puss på ER

Kommentarer
Postat av: Anna (Liam)

Hahaha det kunde behövas, för jag som inte kännt dig så länge eller känner vi varandra alls hihihi vet inte igentligen men du fattar väl, jag trodde iaf att ni ville ha ett till!!! hihihi

2009-04-03 @ 09:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0