Flera inlägg???

Ja ibland känner man fliten lampa lysa på en,då får man ta tillfället i akt,heter det inte så???
Med detta inlägg har jag skrivit 112 st!!! Det som från början var tänkt att vara en rolig grej har faktiskt blivit en beroende.Kan man vara bloggberoende??? Kanske man ska sluta??? Nä detta beroende mår man bra av o får en att se framimot att blogga o skriva av sig o rensa hjärnan o hjärtat.Vem orkar lyssna på det alltid??? Här kan man som läsare välja i fall man vill höra Bloggerskan gnälla,kommentera Let`s Dance elelr kanske läsa om att mina barn dem e så gulliga.o bäst!!! Här har man en valfrihet,o det kan vara skönt o läsa o se att andra har det likadant,man e inte konstig om man tycker si eller så. Jag gillar bloggar,har ett flertal jag bara måste läsa varje dag.


TACK till Dig du som läser,hoppas jag kan göra dig glad så där för en stund då du kanske tar en paus från jobbet,tvätten eller kanske bara unnar dig en stund när barnen somnat,hur som helst du läser när du orkar o vill,JAG ställer inga krav,men tack för att du finns!



Kommentarer
Postat av: Hannagranne

Tack för att du bloggar!

2009-04-21 @ 22:11:00
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag gillar att läsa din blogg, blir ju uppdaterad om sina nära & kära om man inte pratat på ett tag. Krama Maxi krya på sig. Kram till er alla och ha en bra dag!

2009-04-22 @ 08:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0