Fredag hela veckan.....

Idag e det fredag igen,sjukt va tiden går. Idag skulle vi egentligen gått iväg på lekplatsen vid tofta,där många mammor o barn träffas varje fredag.Men jag hade glömt att Jenny o lilla Emma Lou skulle komma hit o fika/äta lunch.Varför dubbelbokar man så??Ibland händer absolut inget o vissa dagar händer allt?? Nåja lekplatsen står väl kvar,o jag hoppas vi kan ses nån dag i nästa vecka istället.

Pratade med Hanna Granne o frågade om dem me ville komma hit,då Maxi inte lekt på hela veckan varse på dagis eller hemma,o dem tackad ja.Så vid lunchtid idag kommer damerna med barn o jag ska bjuda på kycklingsallad o gott bröd.
Hoppas på riktigt varmt väder så vi kan få färg o lata oss(Tshhh går väl så där med små barn),men ute kan vi sitta i varje fall,o färg hoppas vi få.

Minna sover ännu,var vaken vid halv 6 o fick torr blöja o välling av far sin(Han glömde ge henne riktig mat igår,då jag var iväg o tränade,o gav henne bara välling så jag sa vaknar hon i natt o e hungrig får du gå upp),varför kan inte män komma ihåg såna viktiga saker???

Så nu på förrmiddagen ska jag o barnen handla inför lunchen o inför helgen. Sofia,barnens kusin o min guddotter,fyller år imorgon så vi får handla present till henne imorgon.Vad ska man köpa till en 8 åring som inte önskar sig något?? Vad e det med dagens barn som aldrig önskar sig något,när jag var liten hade jag en lång önkselista,men barn e väl bortskämda med att få vad dem vill ha o då e tyvärr inte presenter så viktiga.Jo förretset hde man inte köpt något hade dem väl blivit lite sura.Tror ni inte det???

Hörs ikväll!!!

Tjiiinnng!!!

Kommentarer
Postat av: Anna (Liam)

låter som en mysig fredag ha en trevlig helg!! kram

2009-04-24 @ 08:49:48
URL: http://assarssons.blogg.se/
Postat av: JennyEmmaLou

Ja, vad är det för fel på dagens barn? Jag kan fortfarande säga 100 saker som jag skulle önskat mig...

2009-04-24 @ 09:14:15
Postat av: JennyEmmaLou

Tack för en mysig dag och en god fika!! kram

2009-04-24 @ 17:20:12
Postat av: Hannagranne

Tack för igår, jättegod sallad och trevligt sällskap.

2009-04-25 @ 07:41:04
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack själv mina underbara vänner,nyttiga e vi med!!!

2009-04-25 @ 09:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0