Fredagen !!!!

Jag o barnen har haft en helt underbar dag i solen. Vi gick o lämnade Maxi på dagis vid halv 10 o sen handlade jag o MInna lite samt käkade frukost.

Hämtade Maxi o sen bar det av till lekplatsen vid Tofta,e en mötesplats på fredagar för mammalediga samt barn. På lekplatsen kom så småningom flera kända ansikten,som jag inte sett på länge,jättekul!!!. Minna satt med sina överdragsbyxor i sandlådan o tittade in alla barnen,kul,o framförallt skönt,att hon kan sitta själv.

Hanna granne md barn kom också förbi o då var lyckan gjord för Maxi.Han gillar den däran Elliot,o vem kan klandra honom.??
Efter lite lek bjöd jag barnen på fika o sen lektes det igen.




Turen fortsatte till byn o slutligen hamnade vi på Björnes för sen lunch i solen,fy va skönt att kunna sitta ute,ME LIKE...
Tack Hanna granne med barn för en trevlig o spontan,det gillar vi,dag,när gör vi om detta????

Väl hemma var Sara granne o barnen ute så det blev lite lek ute o sen kom Jerry hem o jag stickte iväg o handlade inför kvällens lilla sammandrabbning.

Bjudningen bestod av ¨plockmat¨,som  varm brieost,buffalowings,vitlöksbröd,grönsaksstavar,dippa,salta kex....
Sällskapet bstod av Jenny,anders,Emma,Roger,Anna,Faster Hanna,Sara,Micke,Mathilda samt Holly o så så vi förstås.




Efter ¨middagen¨spelade vi mitt nya omtalade spel,jättekul även om vi tjejer inte vann,DOCK hade vi gjort det om det inte hade varit för dessa j-vla kort som gav killarna extra flyt.......................Jag ska aldrig förlora detta spel igen,bara så Ni vet.

Ann-Britt o Thomas tittade också in,om lite sent,men vi hann ändå köra en runda till o sen sjunga Micke Grannes singstar,o det var kul!!!!!Nästa gång kan ni väl komma tidigare???Välkomna!!!

Kvällen avslutades inte förrän vid 2  på natten,o vår kära dotter Minna vaknade 6.....Gissa vem som e trött idag??? Jag var dock den perfekta mamman/sambon och gick upp o lät MANNEN sova vidare...

Mycket trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0