Godmorgon min sol....hur mår min gamla spis???

I detta nu sitter min dotter,Minna Lill Ann,o leker med sin docka på golvet.Tittar på den o säger Hej,tänk att det kan värma mitt hjärta så,ibland e det inte så mycket som behövs.... Hahha nu dänger hon den i golvet o skrattar.....

Igår kväll fick vi sålt vår spis,600:- rikare blev vi.Spisen fick en ny ägare,en ung kille från stan som nyligen köpt sin första lägenhet,o köpt ett begagnat kök men när dem skulle bära upp spisen bar dem den i luckan så hela skiten exploderade som han uttryckte det,nåja hoppas denna kan ge många fina middagar o mys för malmö pågen...



Hela kvällen låg jag däckad i soffan frös o hade ont i halsen o huvudet,nja nästan hela kvällen jag la Minna o gjorde andra kvällsbestyr men sen var det soffan som fick bli min älskare,soffan ställer inga krav...

Så i natt har sjuklingarna delat säng,Maxi mår mycket bättre idag o jag med faktiskt,Maxi har redan börjat gnälla o trotsa o det e ett gott tecken,skrev jag gott????

Japp nu ska bilar filmen i dvden igen annars e det ju så jobbigt......

Ha en fin dag..................................

TJIIINNNGGG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0