Gud va mycket folk...

Nu ikväll har jag o jenny varit o tränat som bara den,svettades något grymt,det riktet rann av oss...Men så skönt!!!!
När vi anlände till gymmet,o var precis utanför säger jag gud va mycket folk här e...Man ser nämligen bara löpbanden utanför,o där stod 2 personer.Jenny tyckte detta var så kul,o skrattade glatt tills vi kom in o såg alla skor,O GUD AV MÅNGA SKOR,fläker den av sig..hhhah då skrattade jag. Knäppa e vi,javisst.
Nåväl vi fick tränat hårt i mer än en timme,kommer nog kännas imorgon....

Dagen har spenderats i solen med lunch o en promenad till Willys,samt lek ute,med Jenny o dotter.
Maxi vägrade gå in vid 4 o ställde till med en scen,har väl grannarna något att prata om :).Men till slut blev vi vänner o Maxi plockade en blomma o sa förlåt,Fint gjort. Kasslergratängen lagades blev så god som Jerry hoppades på,han hade tydligen längtat efter den hela dagen...

Nu har precis Hanna Granne gått,var här o drack en kopp kaffe samt lämnade noter till dopsångerna,nu ska här övas!!!
Vad önskar Tuva(Hennes mamma) i dopp present förresten???

Nu e man nyduschad o redo,vet ej om jag ska se ett avsnitt av Svenska hjärtan eller kanske tacka för idag o lägga mig...Hmmm..svar får ni imorgon,tills dess MÅ VÄL!



Linda


Kommentarer
Postat av: Hannagranne

Nyduschad och redo för vadå??? SnuskLinda!!!



Doppresent... köp vad du vill, du har bra fantasi och Hanna är inte kräsen (inte nofsan heller.)

2009-04-06 @ 22:29:33
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0