Hej hej..

Min huvudvärk e över!!! Jag älskar helt plötsligt livet....hahahah.Nä men allvarligt e det så underbart skönt när man känner att man inte har ont i det förbannade huvudet,det e värt mycket!!!

Filmen igår var bra,somnade dock den varade i 2,5 timme,vem mer än Jerry(Filmfantast) orkar vara uppe så länge???
Festade faktiskt till det med popcorn,e ju inte så farligt onyttigt eller??? Men efter några handfulla så sket jag i det,behövde inte mer.Jerry åt ju både choklad o godis,men jag med min stora(?) karaktär stod emot. 
Får så mycket stötning från många människor o Ni ska veta att det e bla annat det som får mig att stå emot,TACK alla ni som läser min blogg o uppmuntrar mig ni betyder mer än ni tror. 






Idag e som sagt huvudet bra,o Maxi,sonen,e mycket piggare o Minna,dottern,reser sig mot soffan o går runt den,med stöd mot den förstås,men ändå,mamma måste berätta det o skryta lite...

Idag vet jag inte vad som händer,Maxi smittar ju inte längre så kanske en utflykt kan vara på sin plats,behöver åka till Ikea,nån som e sugen på att följa med???

Vid Pennan/ Linda

Kommentarer
Postat av: Hannagranne

Skönt att Maxi är bättre. Lilla eller rättare sagt stora Minna, så duktig hon är.



Vi har i planer att åka till Ikea imorgon, Elliots önskan... fortfarande aktuellt?

2009-04-23 @ 20:41:35
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0