Hej hopp!!!

Va härligt att vi har en helt ny o orörd dag framför oss.Vackert väder e det med. Jag ska dock sitta försjunken framför pärmar o datorn hela dagen,idag e det ju onsdag o min jobbdag.E faktiskt skönt att utdryga kassan lite o ¨spara¨mammadagar som jag ska kunna vara ledig lite längre när jag börjar jobba till hösten. Maxi ska äta mellis på dagis,o det slår högt,MInna ska vara hos mormor,o precis som sin bror så har hon börjat älska mormor mycket,vart ska detta sluta??? :).Nä kul för mamma,jag vet hur mycket hon älskar sina barnbarn. Mamma ska i fortsättningen vara här hemma när hon passar Minna,mycket lättare att ha allt här,sin säng o stol o allt.O jag slipper asa med allt i bilen. Sparar man kanske lite tid så här på morgonen.


Ja ha en fin dag så hörs vi.



Kommentarer
Postat av: Hannagranne

Minnamus älskar mormormus!

2009-04-29 @ 11:42:40
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0