Hej igen...

Ibland känner man bara för att skriva flera gånger på en dag,o då får man passa på. Lömnade Maxi på dagis vid 9,som vanligt.Körde förbi Hanna Granne o tog 2 koppar kaffe. Alltid lika kul o prata av sig.

Väl hemma har jag rensat kläder o satt igång en maskin tvätt,har ett helt berg av tvätt. Minna o jag har ätit lunch o nu sover hon igen.Måste handla mat idag kanske kan ta det när jag tränat eller innan??? Kl 4 ska nämligen jag o jenny träna,skönt o ha gjort det på eftermiddagen,e kanske inte så mycket folk då??? Hope not.

Middagen idag blir nog köttfärsgömma,fick tips av Hanna. Men sallade till detta såklart,e sjukt sugen på sallad hela tiden,måste ha halva tallriken med sallad varje middag som lunch,men sallade mår man bra av så det e inga fel med det..Eller hur!!!


Nu e det bokat den 1 Aug ska jag sjunga på Marie(Hannas Granne) bröllop.För alltid av Sara Löfgren o det Vackraste av Cecilia Vennersten,båda dessa låtar sjöng jag till Maxi på hans dopdag.Hade dock korr texterna lite men jag älskar dem låtarna så det ska bli så kul o få sjunga dem.O en ära att hon avbokade sin solist för att hon ville ha mig,TACK.

Nu ska jag nog snart hänga tvätt o ta en huvudvärkstablett så jag piggnar till...

Tjiiing

Kommentarer
Postat av: Hannagranne

Tack för idag Lindamus, älskar dina spontanbesök!

2009-04-16 @ 13:37:16
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Hannagranne

Synd bara att jag inte fick träffa mussan som snofsade så gott i vår blivande trädgård

2009-04-16 @ 13:38:06
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0