Hejsan svejsan pilla dig i nejsan...

Äntligen fredag,det e najs....
Ska snart lämna Maximilian på dagis,ska ju på sin påskfest.Får e vad det blir för utklänad Ska bara vara där från 9,30 till 11,00 så vad jag o dottern ska göra under tiden vet jag ej,kanske kolla lite i butiker i Vellinge. När vi hämtata Maxi lär det bli en lekplats för oss,med fika då såklart!!!!

Har lite tränningsvärk idag,men inget som stör,man känner bara att man fått röra på döö köttet,o det gör verkligen inget.

Ska spela mitt spel ikväll o käka lite småplock med vänner,ska bli såååå trevligt!!!


Nä nu ska jag pallra mig upp från soffan,ha en helt underbar dag i det överfina vädret!!! Hoppas det vill hos oss stanna.........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0