Huvudvärk.......

Har haft en sån otroligt jobbig huvudvärk idag.Skulle kunnat försvinna från jordens yta,lätt utan problem. Värst var det i eftermiddags.Faster Hanna kom vid 11,slutade tidigt idag o då passade hon på att komma bak. Älskar när hon kommer,barnen blir så glada,o jag får lite sällskap o assistance.

Hon har stannat hela efetrmiddagen o nu på kvällen.Gick iväg o handlade på Willys o sen hem o gjorde pannkakor,Hanna önskade detta.Barnen åt med glädje o fick glass till. Minna skrek dock hela tiden då jag gjorde pannkakorna,hon fick först sin egna mat men det passade inte damen.Hon ska äta vad vi andra äter. O stod jag o gjorde något annat fattar den lilla ungen detta,o skrek hela tiden tills pannkakorna kom in i munnen.Under denna tiden blev min värk ännu värre....

Efter maten la jag Minna o vi satte på film till Maxi,Katten Gustav. Jag läste lite skvallertidningar o sen somnade jag....jag sover aldrig på dagen i vanliga fall,förr gjorde jag det lätt men sen barnen kom kan man ju faktiskt inte det. Hanna var ju här idag o tog hand om barnen o tog Minna när hon vaknade o lekte sen där uppe med dem för att jag skulle få sova,jag har inte ens hört dem,TACK HANNA du e bäst!!!!!!

När Jerry kom hem vid 5 vaknade jag,o då hade jag ju inte börjat laga mat,det gjorde min söta kille idag. Jag slapp,vet att man ska dela sysslorna men Jerry e bortskämd här hemma i varje fall,han slipper oftaste både tvätt,städning o matlagning samt handling,så att jag fick lite lyx idag kan kanske vara på sin plats...

Efter maten stack Jerry o tränade fotboll o jag o Hanna o barnen har sorterat Maxis gamla kläder,som Minna kan få ärva,blev lite tröjor o byxor.

Nu sover båda barnen,Maxi sa själv ikväll att han skulle ta sin medicin,tur han påminde mig!!!

 
Barnen leker med Hanna medans mamma sover....




Maxi`s pannkakor......


Ute trivs mina barn.....


Mätta efter goda pannkakor.........


Nu ska jag o mitt livs kärlek(!) kolla film o äta nötter..... Hörs imorgon!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså jag har kollat min nacke samt huvud (tomt jag vet) och har fått bra medicn. Nu har jag TJATAT på din bror att göra ett ordentligt läkarbesök. Kanske på sin plats att även du gör det!!!! Kram

2009-04-22 @ 21:08:40
Postat av: Hannagranne

Skönt att Maxi är bättre. Fina vitvaror i köket, antar att det var dom du ville visa på fotot :-)

2009-04-22 @ 21:37:14
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Faster Hanna

Naaw tack Linda för du tycker om när jag kommer och att jag är bäst haha. Trevlig dag alltid kul att vara hos er får komma snart igen =).



Puss och Kram

Faster Hanna

2009-04-22 @ 21:45:15
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se
Postat av: Emelie

Halloj!!!

bara så du vet så läser ja din blogg...du e ju grym som tränar o äter rätt...du kommer lyckas :-)

Hälsa Jerry o ungarna!!

Kram

2009-04-23 @ 07:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0