Ikeat...

Har varit så duktig idag,på förmiddagen städade jag barnens rum,o sorterade leksaker.Vi åt lunch hemma o sen hämtade vi mamma (mormor) o begav oss till Ikeat. Barnen somnade i bilen på väg in o var precis lagom utsovda efter deras ¨gubbakvart¨. Riktigt kul var det idag o handla då båda barnen skötte sig exemplariskt,Dem e enligt Jerry hjärntvättade av Ikea o vellinge Blomman,tshhh han vet inte vad han pratar om......

Handlade ett skåp som vi ska ha glas i då vi hade det i skafferiet innan,därstår kyl/frys nu,som jag handlade på kontorsavdelningen....trott eller ej! var ett vit skåp med glasdörrar,var egentligen tänkt att jag skulle ha 2 sådana,men jag kom på att det blev lite dyrt samt efter mammas råd att ta ett o sen köpa ett till o se om det blev bra med ett,så tog jag alltså tillslut 1,hängde ni med?? Detta e uppsatt ikväll,dock med väldigt mycket stånkande av mannen i huset,men på väggen sitter det,o bra det blev det!!!

Vi fikade givetvis på ikeat o Minna vräkde i sig som vanligt.Hur mycket mat kan den ungen äta??? Jag tog kaffe o en halv mörkbulle,nyttig som jag e,men ack va alla kakor doftade gott,nybakta o allt...jaja tanten med den tjocka röven,som maxi kallade henne,hon kan sitta o ångra sig nu att hon tog den där kladdkakan,jag jag sitter nöjd...

nu ikväll har jag varit o tränat.Idag var det dock jobbigt att gå dit,jag stack redan vid kvart i 6,annars hade jag aldrig kommit iväg. Tränade hårt idag o det kommer nog kännas imorgon,sista 5 minutrarna på cykeln,var Mjölksyra all the way baby...men säkerligen behövligt,vilken kämparglöd jag hade...I go!!!!

Nu kallar duschen o sen sängen....Huset e så fint nu....Städat o omflyttat.Jag gillar mitt hus..

Hörs !!!

Kommentarer
Postat av: Hannagranne

Skönt att du trivs i ditt hus, kommer att trivas (om möjligt) ännu bättre efter kökslyftningen.

2009-04-23 @ 23:06:20
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0