Jag e förkyld....

Jag har efter några dagar o nätter av halsont blivit fökyld.Igår kväll efter mat varjag så himla trött att jag inte orkade blogga.Kollade du e vad du äter i soffan med dubbla filtar o pratade med Bea,som tvingade mig prata fast jag var trött,o frös som bara den. Vid 21 gick jag o la mig o somnade direkt.

Gårdagen spenderades på jobb med förberdelse för tisdag då RTB kommer. E så många papper som ska kopieras o många pärmar som ska slås i att man blir helt snurrig,nåja detta året kommer säkerligen klaras av det med.

När jag hämtade Maxi på dags fick jag reda på att vi fått den avdelningen som vi vill ha,när Maxi ska flytta upp till hösten,ELEFANTERNA,med Annica Levau som en av fröknarna.Maxi o hans 2 kompisar kommer alltså från hösten att vara Elefantbarn,o Minna kommer vara Björnbarn...Ahhh lilla Minni ska börja dagis den 31/8...Liten har blivit stor..


Detta e snart 10 månader sen o så mycket som har hänt,Maxi ser ju så liten ut också,Nu kryper Minna o ramlar o slår sig stup i kvarten,o Maxi försöker lära henne det ena o det andra. Igår kände både mamma o ag första tanden,inte konstigt att hon är allmänt grinig o ledsen.

Nä idag blir det ???.Maxi ska på dagis o sen vet jag ej vad som sker,måste dock ta itu med tvätt högen.
Vid 3 kommer Hanna o ska passa barnen så att jag kan träna.Jag o Jenny ska nämligen anlända till gymmet vid 4.YES,skönt att ha det gjort sen!!!

Ha en fin dag så hörs vi (Förhoppningsvis)Ikväll


Tjiiing


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej Linda. Vad kul att Maxi ska bli en elefant. Ser fram emot hösten då de nya barnen börjar. Speciellt kul är det när man känner barnen och dess föräldrar sedan tidigare. Tänk bara på att jag stavar mitt namn med k och inte med c. Måste bara säga till dig att du och Jenny är superduktiga. En stor eloge till er två som tränar och står i. Att ni bara hittar tiden på dygnet att göra det. En stor tumme upp för er två. Vi får boka in en fika en dag som vi pratade om på förskolan. Alltid lika trevligt med fika. Jag kan göra hembesök hos ett av mina nya elefantbarn, mest för att lära känna föräldrarna lite bättre. Ha ha ha..... Som sagt fika är både gott och trevligt. En god sallad med lite kyckling och bubbelvatten är kanon. Nä, nu blev man nästan hungrig. När ska jag komma ?????????????????

2009-04-16 @ 22:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0