Jag gjorde det,I did it!!!

Jag var o tränade trots allt,o helt slut var jag efter,men så skööööönt!!! Barnen o jerry var hos Jerrys mamma o fikade o sen när jag kom fick jag nylagat kaffe o mackor,har inte ätit mackor på länge,så det var gott!!
Känner mig duktig som verkligen gick dit o det går bättre o bättre för varje gång.Idag var där inte så många o tränade de flesta var väl ute i det fina vädret.

När vi kom hem vid 1 så gick jag o duschade o satte igång en maskin o plockade undan lite. Jerry o barnen satt ute emd grannarna o barnen  busade som vanligt.De nya grannarna,som köpt Hanna grannes gamla hus,gjorde oss också sällskap.

Var ute hela eftermiddagen o nu kväll har vi ätit o nu tittar Jerry o barnne på fotboll.Jag har precis btalt 39:- till en Barbara som sålt sin flickas klänning,vann auktionen på Tradera.Hoppas klänningen e fin 39:- e ju inga pengar,pengarna e ju inga problem........

Vid 8 ska Jerry sticka o spela fotboll,o då ska barnen,enligt mina planer,sova så jag kan fläka mig i soffan själv med nötter,by the way , e jag så sjukt sugen på sött idag....MEN jag ska inte,fan att jag inte hämtat Vikväktare godiset på posten,Dumma mig....

Nåja hoppas ni haft en skön dag i solen,vi höres!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0