jaha du!!!

Igår var jag o mamma o barnen i Smyge för att titta lite.Maxi surade mest o han frös,så det blev lite fikning o mamma handlade lax bla.Efter det körde vi inom Hönan Agda,maxi surade även där så det blev bara några värmeljushållare o så bjöd jag barnen o mamma på glass. Mamma sa att hon trodde maxi skulle bli sjuk då han frös så mycket...

Hemma hade Jerry varit med på städdagen här i området o han o hans bror,André hade varit o hämtat våra nya vitvaror.
Höllt på hela eftermiddagen med att installera de o ta bort skafferiet så nu e här rätt fullt av backar av varor på köksgolvet.När vi höllt på med detta så fick Maxi feber.Han låg hela eftermiddagen o vilade i soffan,fastän Jerry o Farbror André var här o höllt på.(TACK Andrè för hjälpen!!)

Han somnade o vaknade av att han mådde illa,spydde hela vägen till toan på typ alla husets mattor. Stackarn var helt utslagen. Han ville ligga hos mig hela kvällen,o då må han inte bra....

Vi slappade o åt pizza på kvällen då vi körde ugnen på rengjörning,jag tog en kebabpizza o jag orkade mindre än halva!!!!,min magsäck måste ha blivit mindre.......BRA!!!

Maxi fick sova i våra sängar med mig o Jerry tog Maxis säng.Maxi vaknade typ 14 ggr inatt o var ledsen,men han kräkte inte mer(TACK för det),nu idag mår han lite bättre.

Jerry har myst hela förrmiddagen med sina barn o tatt det lungt.Jag o Bea stack o tränade vid halv 11.Jag som e förrkyld tog det lungt för allt kändes tyngre idag. Men på löpbandet de sista 10min ökade jag km till 7,o shit va jag stånkade o hade mig..HAHHAH men det kändes o det e skönt!!!

Nu har Jerry rensat o slängt halva förrådet o alla skafferigrejor som vi inte ville ha mer,shit va man samlar på sig...att man aldrig lär sig... Jag har städat o ställt i ordning i köket o diskat första maskinen o nu sitter jag med Maxi som ville vila igen.hoppas han mår bättre snart,han har ätit en halv kaka o druckit saft,men glassen jag köpte orkar han inte,plutten.

oj e klockan redan 3 var tar tiden vägen?????

Tjiiing!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Äntligen en uppdatering!!!! Kommer förbi i veckan och tar mig en titt.

2009-04-19 @ 15:14:17
Postat av: André

varsågod. det var rooolet! granna saker var det minsann

2009-04-19 @ 19:37:36
URL: http://kroniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0