Kort inlägg...Får ni va glada för.

Hej hopp gummi s..pp. Har ont i huvudet så (Som vanligt),här kommer en kort summering av dagen den 25/4.
Började med att dammsuga o Jerry monterade ner alla köksluckor(Får nya på tisdag,Cooolt), hann sätta upp Minnas tavlor på hennes rum samt att städa hennes leksaker. 

Inom Små Hjärtan o handlade super fräscha  kläder till födelsedagsgrisen,jag höllt mig o handlade faktiskt inte till barnen,brukar aldrig gå annars.

Hanna granne med familj blev nästa anhalt där vi fikade tillsammans med Hojens o familj,hanna bjöd på kaffe o glass med bär(Dock avstod jag då det var kalas ikväll o då jag visste att det skulle serveras kladdkaka,min absoluta favorit kaka).
Stannande hela eftermiddagen o snackade skit,skönt när man bara kan vara utan att behöva anstränga sig.

Hem o bytte om o det var kul då min vita klänning/tunika satt lösare idag än den gjorde på Tuvas dop för 2 veckor sedan,samt att man fått färg så enligt jerry var jag så vacker o sommarfräsch,dem orden värmde kan ni tro,ända ner till tårna..

Kalaset var jättetrevligt,bjöds på hemmagjorda burgare med bröd o jättemånga tillbehör. Super gott kan man benämna detta med samt efterrätten som var veckans njutning för Linda Ann-Sofie Håkansson,som jag hade längtat.Kladdkakan var precis lagom kladdig,enligt min menning. Det tog nog 10 minuter gör mig att äta denna,som jag njöt...(Moget va??).

Barnen lekte där ute o Minna o Emma somnade som vanligt vid 7. Minna vaknade sedan igen vid 8 av att hon bajsat igenom,satt hos mig en stund o mös o vilade,men kom inte riktigt till ro.Maxi blev trött o ville hem så vi tackade o begav oss hem mot vellinge.
Sara,Rogers äldsta dotter,o hennes kompis Vicki,Maxis polare :),skulle sova över med killar ikväll....Pontus o Marcus skulle dela säng(Kanske) med tjejerna hos Roger,så spännda dem va,kan riktigt känna deras fnitter o förväntan...Var ju inte så länge sen.....Eller jo,vid närmare eftertanke...

Imorgon blir det träning igen vid elva,hoppas mitt hals o nack/hivud värk försvunnit tills dess...........

Sov Gott!!!

Kommentarer
Postat av: Hannagranne

Tack själv för att vi fick dricka kaffe med er.

2009-04-26 @ 22:07:15
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0