Lördag!!!

Idag har vi varit o shoppat i stan,på gågatan alltså den riktiga stan,hela familjen. Minna åkte vagn o Maxi satt för det mesta på pappas axlar titta en sån fin o otroligt bra bild jag tog på dem kära pågarna...


Gud va jag älskar dem...........
Lunch intogs på Pizza Hut,dyrt men jättegott........


Mysigt med restaurang besök..

Barnen o Jerry fick lite nya kläder,o det var välbehövligt,lite vårkläder e väl aldrig fel..Mysig dag i stan,dock var alla affärer proppfulla av shoppingsugna människor o så varmt o kvavt ,sån man hade ingen större lust att pröva o leta kläder.

Nu på kvällen har vi varit på kalas hos VÄRLDENS BÄSTA JENNY O ANDERS!!! Jenny Bea metrixes,även kallad bara Jenny, fyllde år i går o jag höllt på att glömma det.........SOM JAG SKÄMS!!! Jag älskar ju Bea,min allra bästa kompis,vår vänskap e guld värd för mig så därför svider det otroligt mycket att jag höllt på att glömma det,MEN jag fick sagt grattis o hon fick tulpaner som plåster på såren..DET var du värd min lilla gumma....

Jenny hade gjort chicken bombay med ris o sallad o jag må säga att e det nått hon kan...så e det o laga mat,så HIMMELSKT gott...mmmm njuter fortfarande( o dett säger jag inte för att vara snäll)...Tack Jenny o Anders för ikväll.

Ikväll blir det tidig nattning för mig,eller nja klockan e ju redan sent,huvudet värker så snart landar jag nog på kudden.
Imorgon ska jag o Jenny träna o sen blir det bio med Maxi, SKÖNA SÖNDAG!!!

Kommentarer
Postat av: Hannagranne

Awww... perfekta familjen ha varit i farten igen. Gud, vad mysigt ni verkade ha det.

2009-04-05 @ 08:08:27
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Anna (Liam)

ni ser ut att haft en super mysig lördag!! vad härligT!

2009-04-05 @ 08:59:11
Postat av: Anonym

Vill du få gratis presentkort (på minst 250kr) i stora, kända matbutiker som ICA, Willys och Hemköp?



signup&memberIDX=26060" rel="nofollow">http://www.free-food.se/default.asp?Action=memberssignup&memberIDX=26060

2009-04-05 @ 09:10:32
Postat av: Jenny

Men du, det gör inget att du "nästan" glömde. Jag fick ju fina tulpaner som tröst. Dessutom hann du ju säga grattis på min dag. Älskar dig med!! Stor kram.

2009-04-05 @ 14:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0