Måndag med sällskap av Jenny o Emma Lou Harris........

Idag kommer svägerskan/kompisen Jenny Bea metrixes hit med sin söta lilla Emma Lou,Fasters Lilla gumma(Pluttet skrivet va).
Vi ska ev dricka massvis med kaffe/te o ev snacka en massa,men bara ev brukar inte göra det så jag vet inte riktigt hur man gör.(HAHHAH)
Måste planera inför den 16 Maj,då smäller det. Har mycket att styra upp.

Sen ikväll ska jag göra kasslergratäng o en god sallad till detta samt hämta just Bea för att åka iväg o träna.

Men först nu ska jag lägga en gnällig o trött Minna samt mysa med Maxi,sen blir det väl tvätt o undan röjning,Jerry har ju varit hemma hela helgen!!!

Kram på er o ut o njut av vädret ni som kan .

Kommentarer
Postat av: Hannagranne

Kasslergratäng låter gott, när ska jag komma?

2009-04-06 @ 09:53:41
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Annika

Linda, när ska jag få komma och fika. Hör så mycket om detta kaffe och te drickandet, men nej, nej jag får då aldrig vara med. Hygglo. Vi ses kanske på förskolan imorgon. Ha det bra så länge.

2009-04-06 @ 19:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0