Middag hos A-B samt AR!!!

Söndagen har varir både tradig o rolig...dagen började med det först nämda o slutade med det...sist nämda. Kl 6 steg jag o mInna upp o vid halv 8 kom Maxi ner.Jerry sov då han hade jobbat på natten. Minna lades efter en stund igen o då var det bara så tradigt,hela huset behövedes städas o jag satt mitt iallt med ångest,en riktig j-vla ångest,ja kanske inte riktigt så men vissa dagar känns allt så beigt o tradigt,kunde satt mig ner o gråtit i flera timmar men fick hålla mig i schack...,för barnens skull. Jerry jobbar mycket o gör det för vår skull o detta innebär att jag får dra det tunga lasset här hemma,o precis som vilket jobb som helst så finns där vissa dagar man bara skulle vilja försvinna från jordens yta,såna vissa dagar var idag. Usch blä pytton j-vla piss etc....sånna uttryck ploppade upp i min så annars vackra hjärna.

Men trott eller ej huset,i varje fall nedanvånningen,blev städad åtinstonde grovt.Jerry kom hem o hämtade Maxi som fick följa med in o öpnna för några kunder,så hans Maxis alltså dag var gjord.

Kl 15,00 anlnde klanen Kronvall/Håkansson till fam Kronvall på N-Vångsgatan..Blev bjudna på tacogratäng med en gooood sallad till, snooor gott tack snälla svärföräldrar för detta. Sen bjöd det på kaffe...mee mycket riktigt,kakor till detta.Var så sjukt suuugen så jag hade kunnat äta Farfars kalsonger om det hade behövts... MEN jag stod emot o avnjöt 2 koppar kaffe istället...Man vill ju inte va tjockare på gymmet imorgon :)

Mina föräldrar hämtade mig vid halv sju o så bar det av till Arlövs Revyn,mycket mindre än jag föreställt,men ack så kul,som mamma o jag skrattade,pappa med trott eller ej, riktigt kul o underhållande med skämt tex:

Vet ni vad som e skillnaden mellan en kärring o en bulldozer???

-Läppstiftet 

Vet ni varför damer alltid sträcker armarna i luftet när de mornar sig???

-Dem har inga kulor o klia på....

Ja man måste va där för att fatta...

Barnen sov när jag kom hem,men Minna vaknade o hade bajsat för en stund sedan...hon bajsar aldrig på natten,men så mycket som hon tryckte i sig hos farmor så var det inte konstigt...

Tack alla som gjorde så att min ångest dämpades idag...;)

Nja så farligt e det inte,lite vatten på det så blir det bra... På tal om vatten så ska Tuva Elea Viola,döpas imorgon kl 15 i H Kyrka. Ska bli så kul att dopa(Hhahhah) imorgon då jag fått äran att framföra 2 låtar till tuva på hennes stora dag. O dricka kyrkkaffe samt ge vår fiinna present eller rättare sagt presenter ....

Så nu blir det sängdax för mig måste vila mig o rösten...ses eller hörs imorgon.

slumra sött 


Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Tack själv Linda alltid kul att träffas. Du var verkligen ståndaktig idag.Själv stoppade jag i mig både det ena och andra.Tänkte prova gymmet i Vellinge i morgon.Vi ses 9.30.Kram

2009-04-13 @ 00:16:33
Postat av: Faster Hanna

Trevligt att ni kom som vanligt hihi.



Kramisar

2009-04-13 @ 14:18:50
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0