Mina Barn..

Sitter framför datorn nu o ska skriva mitt första inlägg denna dag.Minna har troligtvis somnat i sin säng o jag har precis käkat lunch.Va inom jobb innan o fixa lite grejor.Fick löneförhöjning,både jag o Kronan så nu e man lite rikare.Ska bara höja min lön på försäkringskassan också så det blir rätt där me.Trevligt med höjningar när det gäller löner alltså,annars inte...

Mina barn e f-n o maj det bästa som har hänt mig.Gud alltså dem har väckt känslor o öpnnat en plats i mitt hjärta som jag inte trodde jag hade. Tänk att för 4 år sedan låg maxi i min mage.Man hade ingen anning om hur det va att bli förälder,denna ständiga oro ,att man ska finnas 24/7 alltid för dem,allt ¨¨arbete¨, MEN framförallt den kärlek man känner,dem e ju en del av mig o Jerry förstås.Man kunde aldrig föreställa sig detta. Mitt liv e komplett med dem,vill inte ha något mer,hade kunnat offra mitt liv för dem,mina fina barn e ju det bästa som finns.
Sen kom Minna o allt förändrades igen,tänk att kunna ge sitt barn ett syskon,den kärlek man känner när man ser dem pussas o leka med varandra,den går inte heler att beskriva. O vad gör det då att man har lite mage o bristningar,man har ju för fan fött 2 perfekta o friska ungar,DET ska man vara glad för o stolt att man har bevis liksom.

O som pappa har jag ju ¨valt¨ Jerry. Min stora kärlek,han älskar jag bara mer o mer. Vi var så omaka när vi träffades,men nånting fanns där som gjorde att jag blev kär. Jag må bråka o skälla på honom,han på mig också  trott eller ej, men jag älskar honom o hans snällhet o godhet. Sen har vi båda två sidor som vi önskar försvann,men vad hade vi varit utan dessa sidor?? Vi har skapat två underbara barn ihopa o för det kommer jag alltid älska Jerry.

Min familj e jag så stolt över............

Blev lite sentimental så här på tisdags förrmiddagen,men ibland vill man bara skriva av sig o rensa hjärnan o i det här fallet hjärtat....



                                                                                           
    


Hörs ikväll efter Maxis föräldramöte.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad fint skrivet av dig!!! Du ska verkligen vara stolt över din familj!

2009-04-07 @ 20:09:18
Postat av: Lina

Naw va gulligt skrivet Linda:)

Nu blev man ju själv lite sentimental.. hehe

Men man kan ju inte bli annat när man ser o tänker på sina barn:)

Kram!

2009-04-07 @ 21:57:11
Postat av: Faster Hanna

Aaww så vackert skrivit, man blir ju helt tårögd hehe, du ska vara stolt över din familj ni är fina allihopa.



Kramisar

2009-04-13 @ 14:09:54
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0