Mysig Dag!!!

Idag har vi spenderat hela dagen hos Hanna med barn på Ringduvegatan. Har blivit bjuden på kaffe o lunch o så lite vatten o lite kaffe till....Bästisarna,Elle o Maxi,har busat o bråkat ja allt har varit som vanligt. Tjejerna,Minna o Tuva,har som vanligt vräkt i sig mat o sovit duktigt o jag o Hanna har diskuterat o rett ut världsproblem som vanligt,tur att vi finns....

Efter mycket gråt o skrik,Maxi ville som vanligt inte hem från sin bästis,så körde vi hem.Städade av kyl/FRys som var skitig,den såldes ikväll o har hämtats av en kille.Så nu e man lite rikare,dessa ska dock spenderats på FREDAG!!!

                  FREDAG:

ULLARED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mamma o jag o jenny ska köra till paradiset på jorden o shoppa en massa,barnen behöver kläder o deras mamma behöver handdukar o annat kul.....som jag längtar redan.

Imorgon kommer vårt ¨nya¨kök..klockan 8 anländer snickrarna,o då ska denna damen vara klar o påklädd,måste upp i god tid med andra ord. Maxi ska lämnas på dagis kl.9,har ju inte varit där på länge så det blir kul för  honom,o hans mamma....

Imorgon visas naturligtvis köket upp...... Ni får hålla er så länge.....

Trevlig måndags kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Hannagranne

Tack själv!



Varför ska du klä på dig imorgon, tänk om snickarna är snygga?

2009-04-27 @ 21:18:42
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ta före o efter bilder!!!!! För övrigt håller jag med Hannagranne....

2009-04-27 @ 22:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0