Onsdag idag för er som inte visste det!!!

Idag e det onsdag o vi ska bara vara hemma o mysa o kurrera Maximus. Ska int sminka mig idag o helst inte klä på mig,ska gå i mysbyxor hela dagen.Det e mina planer men man vet aldrig om dem spricker,man har ju trots allt 2 barn.

Maxi mår bättre idag,kåvepeninen har börjat verka som den ska,det gillar jag.
Ont i nacken har jag som in i idag,likadant igår,dax med nya huvudkuddar kanske???

Vi har idag än så länge ätit frukost o tittat på bolibompa,lagt Minna,som förhoppningsvis sover,o myst.Jag gillar såna här dagar då man slipper ha något planerat.
Enda planerna som står på Onsdagens agenda e tränning.Både jag o Jerry ska träna ikväll,Faster Hanna ska vara barnvakt. Men jag får se om min nackvärk släpper annars struntar jag i det.

Vi hörs senare...Ha en fin dag!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Om du inte har heatlotion hemma köp på hälsokosten och smörj nacke och ner så långt du kan vid skuldrorna. Brukar hjälpa lite iaf!

2009-04-22 @ 09:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0