överskrift???

Ibland e det bara så drygt o komma på en överskrift....
Nu e det kväll o en sammanfattning kan göras av dagen den 29/4 på följande vis:

* Jobbat o fått mycket gjort.
* Hämtat Maxi på dagis.
* Lagat mat.
* Ätit fiskpinnar men kokt potatis o remulad sås o mycket sallad samt vatten,livets dryck.
* Pussat barnen.
* Tränat o svettats,typ jätte mycket.
* Handlat glass till de andra,jag fick nya solglasögon som belöning för en månads igenhållande samt tränning.
* Duschat.
* Betalt räkningar.


En av punkterna var ju som sagt en belönning till mig,när andra människor belönar sig genom att ta något extra till kaffet så gör jag det genom att köpa en sak jag gärna vill ha i detta fallet brillor!! Smart va??? Idag e det alltså 4 veckor som jag hållt på med tränning o igenhållande. O tro mig så här länge har det aldrig hållt innan så mallig ja det kan ni kalla mig,det namnet tar jag gärna... o idag fick jag mina jeans ännu högre upp,det känns o det e det som e det viktigaste..inte att alla andra ser det.E dock så fruktansvärt sugen på att väga mig,men har lovat mig att hålla mig en månad till.....hur mycket tror ni då jag gått ner????


När vi städade bland gamla räkningar hittade vi en bild från när Maxi var liten han var ca 9 månader på detta foto,o gud va han liknar Minna,hon e ju nu 10 månader,så dem e ju jämngamla,Man ser att dem e syskon,kusligt att dem kan vara så lika.









Nu ska jag dricka te o vara mallig....



Kommentarer
Postat av: Hannagranne

Jag tycker faktiskt inte att dom är jättelika där, men syskonlika...ja!



Tänk vad tiden går Linda... snart dags för en trea?

2009-04-29 @ 21:43:37
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Anna (Liam)

klart att du ska vara mallig! super dukti är du!

2009-04-29 @ 21:55:06
Postat av: Anna

Vi kanske ska slå vad du och jag vad du gått ner, du vet ju vad jag tippat. Det fixar du det vet jag!! Kram

2009-04-30 @ 09:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0