Redig uppdatering............

Glömde blogga igår, dåligt jag mår av detta!!! Nu kommer dock en redigt lång uppdatering:

Torsdagen inledes med en promenad till dagis där en cyklande glad Maxi avlämnades.Tog en tur inom Toppen för handling.Efter detta hämtade Minna o jag bilen,för att möta upp min älskade vän Hanna granne med dotter. Vi körde till Ekohallen o shoppade diverse saker,o lunchade.Trevligt.

Hemåt Vellinge igen för att hämta upp Maxi o sen fika på Björns med Anna,Satt länge i solen o dack kaffe,bara kaffe för min del,de andra fuskiskarna åt kakor.Men jag stod på mig. Jerry skulle egentligen handlat med sig kyckling hem efter jobb,som dem inte hade på Toppen,men han fick jobba över så han handlade med sig mat från stan.Icke så nyttigt men dock med mycket sallad.

Detta tränade jag dock bort idag,för kl 9 i morse var jag o Jenny bland dem första på gymmet.Körde på ca en timme o sen gick man med glada steg därifrån.Vi e duktiga Jenny!!!Vi har ju tränat som sagt....

Handlade med bullar från björnes o kakor till Maxi o Jerry.(även denna gång stod jag emot).
Efter en härlig frulle ägnade vi förrmiddagen till att rensa ogräs på framsidan.
O efter det bar det av till Vellinge blomman,där vi inhandlade boxbom till våra rabatter samt fikade.  Maxi var så glad att pappa följde,mysigt att vi kunde göra något tillsammans innan Jerry skulle börja joura.

I kväll har vi vait o ätit påskmat hos mamma o pappa.Maxi stormtrivdes med alla kusinerna som var där.Minna o Emma somnade fint o duktigt o nannade i mormor/farmors säng så duktiga tjejer.
Åt veckans gott i kväll,påskbakelse,som var  supergod o som jag njöt av länge.De andra vtryckte i sig godis men icke jag.Tog inte ens mörkt choklad,jag e helnöjd....

Tuvas dop present är även den inhandlad...(O vad hanna Granne e nyfiken nu)

Imorgon blir det nog kaffedrickning på vår städade framsida samt inhandling av ägg samt äggfärg så vi kan måla lite....tills dess tack ohej.

Kommentarer
Postat av: Hannagranne

Nyfiken, jag-Nä!!!



Du är så duktig Linda... blir riktigt sporrad av dig och din viktminskning, tror jag kan göra dig sällskap på stranden 2015 :-)

2009-04-10 @ 23:19:10
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag åt inte heller något godis igår.....inte på en hel vecka idag!!

2009-04-11 @ 09:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0