Sallad vad nyttig jag e...

På väg till Mc Donald`s, efter det att Jerry o Minna klippt sig,ringer Andrè,Jerrys bror,o säger att tränningen börjar kl.18,30 istället fö 19,00. Vi hade aldrig hunnit om vi skullat äta på donkan.Jag får då den briljanta idén att Jerry kan äta i bilen o att vi tar maten med oss hem. Jerry blev glad o vi fick äta i lugn o ro hemma istället.Inget roligt att äta med 2 trötta o hungriga barn på restaurangen. Jag var så suuugen på en fet hamburgare,men eftersom jag gett mig fan på att jag ska ner dessa magkilon,blev det en kycklingsallad istället med vatten. O jag var så mätt o belåten efter den.O nu känns det så bra att jag stod mot denna frestelse. Ska tillåta mig att äta en god sak i veckan,o får jag bara äta en sak ska det ta mig fan var något i hästväg typ choklad,som man kan njuta av länge...inte en hamburgare som man glömmer efter en stund.

Har bestämmt mig för att Ni ska få följa min viktresa här på bloggen,ni kanske bry e mindre om den,men för att jag ska kunna peppa mig o vekligen inte kunna fuska så måste jag skriva av mig här.Kan kommer absolut inte skriva varje dag men när jag trännat o gått ner så kommer jag notera detta.Blir en sund bantning med sund mat o tränning.Ingen GI eller viktväktare eller något sådant,utan tallriksmodell o alltså bara ett tillfälle till gott i veckan..Hoppas jag kan hålla detta..

Nog om vikt fast den e av stor vikt ahhaha,barnen e lagda o jag sitter själv framför daton/tvn. Jerry tränar som sagt,o jag njuter av lugnet. Imorgon är det torsdag o då ska maxi på dagis o jag o Minna ska tvätta o städa. Måste fixa dop present till Tuva också,hon ska ha sitt dop på måndag.Jerry jobbar i helgen men torsdag kväll o tills på fredag kl 17 e han ledig.På fredag ska vi hem till mamma o pappa på påskmiddag o på söndag hem till  svärföräldrarna. Sen ska jag ev med mamma o pappa till Arlövs Rvyn,Ann-Marie,min moster,ha brutit benet o dem skulle egentligen med.Hoppas jag kan få köpa en biljett hade varit kul o följa med.

Nä nu ska jag läsa bloggar o njuta av lugnet tills kronan kommer hem :).

mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snitsig överskrift! Den fick du verkligen till må jag säga!

2009-04-08 @ 21:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0