Sitter på Jobb...

God Lunch mina kära vänner!!

Vet att det var en heeeel dag sedan jag skrev mitt senaste inlägg,men efter att vara så trött igår eftermiddag,då jag hämtat Maxi på dagis,kände jag inte för att sitta ner vid datorn.Jag o barnen slappade o käkade mellis framför tv o sen bar det av till Maxis dagis,på föräldramöte.
Fick se den film som fröknarna spelat  in från olika moment,en helt vanlig dag på dagis.Helt underbart att se Maxan leka o se att han riktigt trivs på sitt dagis,det värmer.

Minna var konstig igår.Från 13,oo tills det att jerry la henne skrek hon av ingen anledning,jo där var säkerligen en anledning,men jag listade inte ut den... Man känner sig maktlös o jag blir orolig.Man tror ju man känner henne vid det här laget.?? Jag vet att barn kan vara så ibland o det var säkert ingen fara,men det riktigt sväller över av oro inombords...

Men Jerry hade lagt henne vid 7 o vid 8 imorse vaknade hon glad som en spelevink....

Hyrde med mig film hem efter mötet,då jag o Jerry knappt umgåtts på hur länge som helst,vi brukar sitta i varsin ände av huset o knappt prata bara vi.Prat blev det dock inte igår heller då jag somnade,astidigt under filmen.O då hade jag ändå hyrt en Svensk film,Rallybrudar...Hmmm,måste varit slut igår.Har blivit många sena kvällar för mig på den sista tiden.

Idag jobbar jag,som vanlig på onsdagar,har klarat av en hel hög o ska nu ge mig i kast med nästa.
Hämtar maxan senare o sen blir det en snabb kopp med mamma,för att sen köra till svärmor o klippa kronan o Minnan.
Efter det blir det en snabb middag på mc donkan,sallad för mig,för sen ska vi lämna Kronan som ska träna ikväll.


Hörs mer senare tills dess ha det bäst!!



Jag på jobb innan maxi föddes hahah snygg man e..


Kommentarer
Postat av: Hannagranne

Gud vad smal du ser ut (får man säga så utan att vara oförskämd??) Jättesöt!

2009-04-08 @ 14:52:43
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0