Sköna söndag!!!

Fick sovmorgon imorse,så skönt,man uppskattar det så mycket numera,synd att man inte njöt när man väl kunde det innan.
Jenny hämtade mig kl 11 o då stack vi till gymmet o tränade en timme.Körde löpband o sen styrketränning för hela kroppen för att sen avsluta med ytterligare 10 min på löpbandet. Vi e så duktiga o taggade får se hur länge det håller i sig.....;).Blir tränning imorgon kväll igen,skönt.

I eftermiddags har jag o jerry varit o gjort av med pengar,köpt vitvaror till köket. Fick en diskmasin på köpet så det blev både kyl o frys spis samt just en diskmaskin. När vi gick ut ifrån affären kände man sig fattig o braschig,(som man fläkt ut hur mycket pengar som helst),men nu har vi köpt det o det känns bra att veta att alla maskiner e nya o av samma märke,då vi inte har en anning om vad för årtal där e på nån av grejorna. Nu e det i varje fall köpt o hoppas det blir bra!!!

På kvällen har vi grillat för första gången.Hanna som passade barnen ville äta här,o Mona,Hannas kompis var också här o sen kom svärföräldrarna också.Blev grillade hamburgare med sallad o potatissallad samt klyftpotatis med diverse såser o dressingar.

Nu ska jag snart titta på Svenska Hjärtan del 2.Köpte ettan när jag var gravid med Minna o lustittade igenom dem på ingen tid alls.Kunde inte sova på kvällarna den sista tiden så då fick Torsten o gänget göra mig sällskap. Del 1  har dock försvunnit men jag ska leta upp den då Mamma ska låna den.Del 2 e mammas,det var vi överrens om va???

Nä nu ska jag öva på lite sånger som jag ska sjunga för Tuva på hennes dop,en ära så hoppas jag gör det bra!!

Måndagen,ska enlig Maxi tillbrings ute,hoppas det e fint väder,skulle det vara enligt TV4,hoppas dem har rätt. Nån som vill leka imorgon???

Nepp nu kallar....

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Tack för en trevlig eftermiddag, alltid kul att träffa "glyttarna" med föräldrar.Jag skippar jobbet i morgon och kommer och leker haha.Ses på onsdag kram.

2009-04-05 @ 20:42:48
Postat av: Jenny

Jag kan o vill!!!!

2009-04-05 @ 20:44:57
Postat av: Faster Hanna

Trevlig dag/kväll med er, hihi var mysigt och gå ut o gå med sötnosarna. Tack för god mat också, mona tackar med.



Hade gärna vellat leka med er men monis kommer imorn hehe, men vi hörs och ses någon gång snart igen.



Puss och Kram

2009-04-05 @ 22:38:39
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se
Postat av: Hannagranne

Hade gärna velat, men ska köra Elle till mamma för att gå på cirkus. Sen kommer ju favvo Olapräst hit :-)

2009-04-05 @ 23:08:58
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0