Sockerberoende!!!

Jag måste nog vara sockerberoende.... Igår kväll var jag så sugen att jag ahde kunnat göra vad som för att få pilla eller rättare sagt vräka i mig massvis med godis...Var så svårt när jag låg o vilade i soffan......MEN jag stod emot E så j-vla stolt över mig själv så ni inte anar!!!! E kanske så man känner när man har ett beroende...??? men i vilket fall som helst har jag nu stegvis brutit det(Hoppas jag),har jag stått emot i 2 veckor så kan jag stå emot i 2 veckor till eller hur???

Nu har jag börjat mitt nya liv jag bara känner blodet pulsera i mina ådror,full laddad.........................................................................................

JAG styr mitt liv inte sockret





Kommentarer
Postat av: Jenny

You go girl!!! Starkt jobbat! Vi kämpar vidare..

2009-04-16 @ 07:59:50
Postat av: Anna (Liam)

Kämpa på!!! heja heja!!

2009-04-16 @ 13:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0