Svenska Hjärtan...

Igår var jag o barnen samt Jenny o dotter i Smyge,Jenny skulle köpa lax o sill från rökerieriet där,det var nämligen där mamma köpt sin som hon bjöd på i fredags. Även jag inhandlade lite bla,lax,vitlöksill,romsås,ål.. Efter lite båt tittning började vi färden mot vellinge.Precis mitt i ingenstans blir sonen kissig.Jag blev helt stirrig visste inte vart han skulle utträtta sitt behov,kunde ju stannat o gjort det i en buske ,men sånt kommer man alltid på efteråt. Långt om länge(tar ju i vanliga fall typ några minuter..) så svängde vi in på hönan Agda o maxi fick kissa första gången på en Baja Maja,fy för in h-vete.....Jörk...Maxi höllt på att spy så vi fick prata om lite kiss o bajs..(Som vanligt tänker ni),för att han skulle glömma doften o skratta lite som sagt vad vi fick ut av detta var att Maxi kissade på en simmande bajskorv,I fall ni hör något hahhah. Väl på Hönan Agda blev det glass till barnen samt en tavla till Minnas rum för 20:-

Möte upp Jerry som var i Trelleborg på en bärgning,o handlade på Ica Maxi.
Sen hem o fikade var snor hungrig,sen blev det undan röjning o sen la jag bla ut våra vitvaror på Blocket,dröjde ca 5 min så ringde där en utländsk dam som skulle ha spis o diskmaskin pruttade 500:-(precis enligt mina planer),utan att ha sett grejorna!!!!! Vi blev ju glada men sen 10 min senare ringer hon o frågar om volten o då stämmde det inte(precis som för oss) så nu ligger dem klar på nätet.

Middagen igår blev våra inhandlade fisksorter,samt potatis o köttbullar till barnen,o brieost I Like Brie....

Jerry har igår kväll o inatt varit i Danmark o hämtat 2 bilar så han e nog lagom trött idag sover så gott där uppe.Eftersom jag var ensam igår kväll njöt jag av 2 avsnitt av Svenska Hjärtat samt vatten ...vilken höjdar kväll

Idag ska vi hem till svärföräldrarna kl 3 o äta o sen ska jag o föräldrarna till Arlövs Revyn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Barnen blir passade här hemma av Ann-Britt med familj,TACK för att ni låter mig komma ut lita

Hörs senare!!! 

Kommentarer
Postat av: Hannagranne

Hahahha... ni gillar bajsprt i er familj, det har man ju märkt!



Hoppas att du hade trvligt på revyn. Sov gott nu och skrik inte för mycket på barnen, spara rösten tills imon.

2009-04-12 @ 22:50:37
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0