TRÖTT..

Idag ska jag lägga mig tidigt,så har jag tänkt hela dagen,men säkerligen kommer det sluta med att jag inte ligger i min säng förrän vid 11,eelr 23 om ni så vill.
Har fått mycket utträttat idag på jobb,har oftast sånt som ligger på hög,som bara e så jobbigt att ta itu med.Men nån gång måste man ju o idag var en sån gång.

Maxi vägrade lämna dagis idag,blev bråk om det med,fastän jag mutade med att han skulle få åka till mornor,Minna var ju där. Han älskar onsdagarna då han får äta mellis där också,blir egentligen bara 2 timmar längre men dem 2 e lång tid för en blivande 4 åring.

Passningen av Minna hade gått jätte bra,hon hade sovit på rätt tider o ätit som en häst.Gör hon ju i vanliga fall också men idag var det mer(går det???).

Tycker Minna växt över natten...Så kan även Maxi göra,visst kan dem göra det???(Bea kommer kommentera ang detta jag bara vet det).

Ang fredag tänkte vi kunde ha knytkalas,typ ta med brieost,buffalowings,morötter o dippa o lite sånt må pill,låter det bra??Givetvis fixar vi det mesta men lite kan ni väl bidraga me??? Klockslag typ vid 18???

Nu ska jag fixa lite fika,halv åtta hos mig....


Bättre en rövare i poolen än en polare i röven............





Kommentarer
Postat av: Hannagranne

Jag vill oxå komma... en annan ska ha snåla smålänningar på besök hela helgen, men ha ni så kul, ha ni det bara.

2009-04-01 @ 20:37:18
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0