Underbart väder!!!

Idag har det nog varit den varmaste dagen i år,tror ni inte det?
Vaknade imorse vid kvart i 8,barnen sov länge idag,var väl trötta efter Tuvas dop igår.Maxi skulle på dagis så jag körde o lämnade honom,var så trött o hängig idag,har lite smått ont i halsen o känner mig trött,nåja e väl en förkylning på gång,så det fick bli lämning via bil idag.

Klockan 11 kom Carro o lilla Alva o fikade.Hade köpt ett solrosbröd som vi åt med gott pålägg till det, Alva gillade Tant Lindas ägg :)
När vi drukit kaffe såg vi Ir o lilla Ella utanför,dem har nämligen köpt hus precis här brevid,så vi får nya grannar o fler barn i området,riktigt kul.

Vi gick o hämtade Maxi på dagis lite tidigare idag o sen tog vi en fika på Björns,då jag hade glömmt min plånbok hemma så fick Carro bekosta kalaset,TACK CARRO. Träffade på Hanna Granne som skulle hämta paket,hon frågade då via Marie,Hannas granne o våra bordkamrater från dopet igår,om jag skulle vilja sjunga på deras bröllop den 1 Aug,o JA det vill jag,Marie om du läser min blogg så hemskt gärna,hade varit superkul Låten Det vackraste,är faktiskt en av mina favorit låtar.

När vi suttit en stund kom svärmodern förbi o slog sg ner o tog en kopp med.O sen gjorde även Johan oss sällskap. O slutligen kom Faster Hanna,hon föjlde med hem sen o lekte en stund o käkade mat här.

Båda barnen sover sen 7,Maxi orkade faktiskt inte plocka undan sina leksaker idag, han var så trött.Då här låg leksaker över hela golvet så var jag måtligt irreterad så jag skickade upp honom,när han skrek o grät o bar sig åt.Vad tror ni han gör??? Somnar i sängen med kläderna på,han hann inte borsta tänder eller tvätta sig så nu sover han i spindelmannen tröja o kalsonger,e ju varmt ute så :)

Ikväll e det världens tv kväll dubbel avsnitt av Desperate Housewifes,kan det bli bättre?? I don`t think so no i don`t.....

Tjiiiing..........

Kommentarer
Postat av: Hannagranne

Vilken dålig mor du är som skäller på ett trött barn!

2009-04-14 @ 23:44:20
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: anna a

Vist e det hräligt me trötta barn??!!!

2009-04-15 @ 07:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0