Valborg...

Idag  edet ju som bekant 30/4 o knugens födelsedag,det ska vi alla fira med att grilla o gå på tivoli. Eller kanske ska vi fira valborg??? Det e idag man tar på sina nya vårskor o vårjacka för att tugga yuicy fruit o röka...Nja så gkorde man förr då min kära moder va ung.

Vi ska fira valborg med att grilla o sen gå till bålet o tivoliet här i byn.Gäster blir Roger o Anna med barn o Anders o jenny med barn. Maxi e överlycklig för att vi ska åka karusell o har redan planerat vad han ska åka o vad Minna kan åka,han e planeringarnas man.....

Vid 12 idag ska mInna o jag luncha med Anna o Ankan o sen ska Maxi hämtas för att åka in o köpa grill,då jag har tagit i sönder den förra,Säkert Jerry.


Ha en mysig valborg...Så hörs vi nog inte förrän i morgon kväll för Ullared vankas imorgon!!!


Kommentarer
Postat av: Anna (Liam)

låter som en mysig valborg u du din fusk ska till ullared!! om du ska kolla efter bad kläder till dina skulle du kunna glo efter en sån bad tröja o byxa me solskydd i till månsen, hör av dig om du orkar o vill..... du kan sms! ta nummert av hanna! karmkram

2009-04-30 @ 11:01:33
URL: http://assarssons.blogg.se/
Postat av: Anna (Liam)

han har 86 i tröjor iaf o kanske 80 i skjorts, men se vad du hittar, men sms mig sen så kan vi prata mer stort tack om du orkar kolla! kram

2009-04-30 @ 15:57:05
URL: http://assarssons.blogg.se/
Postat av: Annika

Tyvärr Linda, måste jag tacka nej till kvällens aktiviteter. Vill inte tränga mig på. Men men, tänk inte på att mina barn älskar karuseller och att jag och Ulf jättegärna vill se hur fint ni har fått det. Ha det så kul utan oss. Vi får fira med våra grannar eftersom vi inte fick komma till er. Nu ska jag gråta en skvätt. Ha det jättekul ikväll och tänk på oss.

2009-04-30 @ 16:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0