Vilken härlig dag....O fina vänner..

Hanna Carlsson heter min f.d granne,därav Hanna Granne, hon bor numera på duvslaget i sitt överfina o snor fina hus.
Stack dit på en kopp kaffe idag efter att jag lämnat Maxi,men jag fick inte en kopp utan 3!!! O lunch med på köpet,samt en massa skvaller o info om vårt förflutna...Vi har känt varandra i knappt 2 år,våra söner e lika gamla,skiljer 4 dagar o våra döttrar me,precis det gick,skiljer drygt 6 månader,dock e båda födda -08. O vi har samma smak o tycke om det mesta.

I varje fall fick vi pratat o pratat idag o gråter i några omgångar,Hanna e en sån människa som man hade kunnat ha med sig när man bajsar utan att det hade kännts konstigt,o alla vet ju att jag gillar att bajsa....Hanna därimot gillar nog inte bajs efter idag,då hon fick en fågelskit på sig på armen,hahahahah som jag skrattade...men man får det igen,som min mammas mormor alltid sa...

Efter mycket snack o lite verkstad gick vi ut på deras trä däck för att,som Hanna uttryckte det,tanka ernergi,o det fick jag i massor.

Hämtade Maxi o sen hem för att fixa fika då Jenny med dotter skulle göra oss sällskap denna dag.Vi satt ut o fikade,så himmelens skönt. O Jenny tack för en trevlig dag som vanligt,Emma blir bara sötare o sötare,sjukt!!!!
Väl vid fikan så bestämde vi oss för att sticka o träna,på det nya gymmet.Eller rättare sagt skriva in oss,då våra män arbetar denna vecka,fick vi ordna med barnvakt till Emma. Jag har ju Faster Hanna,som ställer upp...ALLTID.Min mamma,Emmas Farmor,ställde upp som vanligtsom barnvakt till Emma Lou

Nu e både jag o Jenny medlemar o har avverkat vårt första pass på Energi Center,nu jävla gäller det Beatch 2015 here we come....

Minna hade Faster Hanna lagt men maxi var vaken när jag kom,undan plockat var här o kaffe var påsatt,Hanna e grymt duktig må jag säga,en syster jag aldrig fick...

Minna o Maxi har lekt ute hela eftermiddagen,så skönt när man äntligen kan vara ute.Tänkte bjuda på en bild som Hanna tog förr nån vecka sen,när Minna gungade första gången,gungade gjorde hon även idag...






Maxi gungar HÖGT!!!!!!


Nä nu kallar sängen snart,måste bara läsa mina dagliga bloggar sen så...

Maxi ska på Påskfest imorgon på dagis,ska vara utklädda till påsk relaterade saker,men maxi vill ha sin bilar dräkt som han kallar den....:)

Nanna gott




Kommentarer
Postat av: Hannagranne

kan bara hålla med.... sikken trelvig dag. Mycket skratt o gråt! O bajsprat

2009-04-02 @ 22:11:37
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Faster Hanna

Haha bajs är alltid kul, det tycker jag med.



Jaa, jag ställer alltid upp för mina älskade brors barn/gudbarn.



Aaw tack Linda du skriver så gulligt om mig, och jag älskar att göra folk glada så jag och Maxi städade på hehe. Naaw du är som en syster för mig med som jag aldrig heller fick, tur du finns.



Pussar och Kramar<3

2009-04-02 @ 23:00:40
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se
Postat av: Lina

Du o ditt bajsande.. Det har man inte glömt:)

hahaha!

2009-04-02 @ 23:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0