Wakipaki...

God Morgon min sol...(Första stråfen av ¨Stjärnorna¨ framförd av Roger Pontare o Marie Bergman,vinnare av Svenska Melodifestivalen 1994,) E ni sugna på lite spel på Fredag kväll så hojta till)....

Tänkte visa Maxi`s härliga stil vid frukosten idag:



Sursnoppen däckade med sina kläder igår.,hann inte ens ta på sig pyjamas,därav hans ¨utstyrsel¨....
Hans dag blev igår prickfri,(Rätt uppfattat Anna Liam),även han har lovat att vara snäll idag,,,,Hmmmm...
Prickfri låter ju bra,när jag läste det lätt det bra som när man gick i skolan,MEN i detta briljanta systemblir man glad av prickar,sa pricken....


Tänkte anförtro ER en sak,Jag o Jerry har bestämmt att skaffa ett  till,,,VET att jag sagt att det inte blir fler,MEN jag har blivit så sugen de sista veckorna...Hoppas det går vår väg...

Nä nu ska barnen kläs o väskan packas,då Minna ska spendera dagen hos Mormor,o maxi ska va länge på Dagis
VILKEN LYCKA(Ja för maxi alltså..HAHHAHAHA).


PUSS.........................

Kommentarer
Postat av: Anna

Men snälla Linda tänk på lilla mamma. Då får hon ju jobba igen.... Hoppas det lyckas och lycka till, om inte annat så är det kul att praktisera..... Vilken tid på fredag?? Kram

2009-04-01 @ 08:31:24
Postat av: Jenny

Nej du Linda, den går jag inte på!!!!

Ja, vilken tid på fredagm ,mat?

2009-04-01 @ 09:20:46
Postat av: Hanna

april april....

2009-04-01 @ 10:22:08
Postat av: Faster Hanna

Det är säkert ett april skämt att ni ska ha fler barn haha.



2009-04-01 @ 20:56:31
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se
Postat av: Ann-Britt

hallå ja kul

2009-04-01 @ 21:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0