Andy`s o hamburgare....

Kultingarna kom vid halv 9.Då sov Maxan o Minna o jag läste böcker,hennes nya intresse.
Vi käkade frukost med bullar som kidzen had med sig.DOCK hade jag inget pålägg,skämigt nog.Dem fick äta varsin rissifrutti o bullar med smör på...

Sen stod Andy`s på schemat,Marie Granne hade gratis entrè,så vi blev medbjudna,TACK SNÄLLA,tillsamans med Hanna Granne o barn.
Va skönt o ha med dem stora dem tog hand om våra större barn,o busad på ett öde lekland.Skönt o va själva utan liv,o barnen kunde komma till överallt.

Lunch intogs o sen däckade Minna i vagnen utan att behövas köras fram o tillbaka.Bara la sig o somnade,gissade om hennes mamma tyckte det var skönt,sitta i lugn o ro o dricka kaffe...attans skönt!!!
Efter lite glass tackade vi för oss o begav oss till Vellinge för handling på Toppen.

Väl hemma kom grannen Mathilda in o stannade o åt hamburgare med bröd. Efter det blev det glass.
Nu sover Minna o Maxi o Sofia(Sara ville åka hem),kollar film i Maxis rum undrar när dem somnar???

Själv ska jag ligga i soffan o glo på tv o va nöjd över dagen o livet allmänt...




O va mysigt det e när regnet slår mot fönstret..härliga höst,för mig e du så välkommen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0