Då blidde det kväll...

Minna sov 3 timmar idag till ca 12 o sen har damen i fråga gått,o gått o gått.Nu kan man nästan säga att hon går.Slåpper taget o går långa sträckor,sötisen var så stolt o skulle visa pappa när han kom hem ikväll.,blev många mil för dem benen.

Eftermiddagen spenderades ute i några timmar o sedan med kaffe sällskap av Sara Granne o barn.Maxi o Mathilda lekte på ovanvånningen,jätte fint,lite för fint kan man tycka.När jag kom upp hade dem klätt av sig nakna o satt på toan resp pottan o pillade lite varstans,dock inte på varandra. Dem skulle kolla varandras sa dem.Jag visste i detta läge inte vad jag skulle göra,höja fingret eller låtsas som ingeting.Valde det sistnämda,det ska ju inte va tabu,o dem tar åt sig o snappar upp så mycket nu så att låtsas som det regnar e nog det bästa. Sara var ute o somnade Holly så hon missade uppvisningen.Men efter lite snack oss emellan kom vi fram till att mitt agerande nog var det rätta...
DET SKA BÖRJAS I TID...

Efter matlagning o ätande cyklade jag o Sara ner o tränade,mötte upp nubörjaren Sandra,brandmannes Tobbes tjej,som fyllde år i Lördags o fick ett årskort av sin sambo.
Guuud va jag körde på idag tog mycket mera motstånd på allt,så som löpband o maskiner...Så här svettig o grann har jag aldrig varit,såååå skööönt.Träffade även svärmor Ann-Britt,o samtalade lite,nu här hemma har jag duschat o satt i hårinpackning,o enligt min sambo luktar jag super gott av min nya DOVE duschcreme,som jag hittade under vasken i badrummet..Luktar så rent av tvål..älskar doften man känner sig så fräsch...


Kaffet står sidan om o inget till idag,,,,nu jävlar (ursäkta ordvalet) KÖR VI!!!!!


Tisdag imorgon o maxan ska på dagis,jag o Minna ska njuta av varandras sällskap,snart vankas dagis...


PUSS

Kommentarer
Postat av: Hannagranne

Nu sitter du här, tisdagdfm....

2009-08-25 @ 10:34:44
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Faster Hanna

Naaw duktig Minna =)



men maxi då, hittat pappas filmer i lådan elr ? nej skoja bara.



Syster det var längesen:( vi får ses snart :D <3



puss o kram

saknar dig

2009-08-26 @ 16:12:19
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0