Dagen so far...

Denna dagen har än så länge bjudit på välling,blöjbyte,frukost fixande o bajsande på toa,av mig :).
Nu dricker jag kaffe o barnen leker fridfullt,förtillfälligt...

Vid 11 ska vi va på Andy`s i malmö o träffa gänget,av barn o mammor ,vi ska busa av oss i några timmar..o snacka skit så klart,vad annars.?

Sen ska jag o barnen handla inför kvällens myskväll,o så ska det tädas ljus o fixas till här hemma.Här e dock för tillfälligt,väldigt rent,då sorterings o städ jäveln satt sina klor i mig,inget kommer unda i min väg...


Imorgon ska vi gå upp i grynningen o köra till Ullared,med Farmor Ann-Britt o Faster Hanna,o KRONAN!!!.Han ville med själv denna gång,vad har hänt??? Kan man lära gamla hundar sitta??? Kan man
få ändan ur vagnen på äldre(?) dar???
Nja ,jag tror teknik avdelningen,med LJUDBÖCKER i Fokus,lockar...jaja alla har vi våra intressen..Killen blir ju litta mer allmänbildad i vart fall..Ullared slå upp dörrarna för här ska handlas...

Förresten,HÅRET BLEV super bra,klipptes i en kort page o färgade ljust,med lite guld i..efter några omgångar blev det bra...Slingorna som ställde till det.Men ANN_BRITT,gav sig inte..o bra blev det tillslut..Tack snälla svärmor för detta.

Faster Hanna ska också ha ett tack,då hon kom som en räddande ängel o passade Minna o hämtade även Maxi sen.
Körde inom o handlade en presentpåse som jag fyllde med strumpor,dove duschcreme,hjärtformade skummgummi,en god bok,samt hjärt choklad,e jag inte kär så säg??










Kommentarer
Postat av: Faster Hanna

Naaw tack vad fint skrivit =) <3, syster jag passar gärna barnen fortfarande som jag gjorde förr tro inte att jag inte vill för det vill jag mer än gärna=).



Ska bli trevligt o åka till Ulla, Ulla, Ullared haha.



Glöm inte kolla min bilddagbok=)



Puss o kram syster

2009-08-21 @ 12:00:38
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se
Postat av: Hannagranne

Tack för idag vännen!

var ska ni göra av ungarna imorgon, hoppas att dom stackarna är skonade för att åka till Ulared.

Mys på med räkor och vin!

2009-08-21 @ 16:31:47
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Ann-Britt

Ska bli jättekul att gå upp i ottan på min frilördag.Men vi får säkert en trevlig dag.Kram

2009-08-21 @ 22:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0