Fika..o matlagning...

Ikväll var i Ö.Grevie o fikade,mest för att Sofia skulle träffa sin familj lite,hon ska ju sova här i natt också.
Anna hade bakat en snor god kaka,Kärleks mums,smakade men Minna åt det mesta :)..
Bantningen får jag ta igen när jag börjar jobba,lite lättare då..fast så kanske man bara säger,då blir det väl något annat..
Nåväl jag håller igen för det mesta,var värre förr.o mina extra kg efter semestern e borta så det så.

Imorgon ska jag jobba,o Mamma ska ha 3 barn här hemma,Minna,Maxi o Sofia,blir väl hålli gång i holken.,kan man kanske säga...



Återkommer imorgon...



See Yaa



Kommentarer
Postat av: Anna

Ja visste e jag bra på baka!!! Tack för en som vanligt trevlig stund. Tack för Fia får "bo" hos er.

2009-08-18 @ 22:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0