Hanna Granne...

Sitter hos Hanna Granne,i skrivande stund. Hanna o småtjejerna leker på golvet o dem stora killarna e på dagis. Vi hade ju tänkt shoppa på Hönan Agda men när vi kom fram var där stängt,bara öppet fredag-söndag nu efter sommaren,lagom kul.Har man ställt in sig på något o det skiter sig blir jag så irriterad.
Fick bli Vellinge blomman,med liten lunch som smakade noll o man blev knappt mätt.Hanna shoppade utekrukor svinbilligt men jag o Minna var bara med som smakråd...bra för plånboken men inte för shopping ådran. 

Hämtar killarna snart o sen blir det lek o kaffe till 100%.
Ikväll ska jag på massage,mamma kommer o ska passa glyttarna ,då Jerry ska jobba för Rikard.,man måste hjälpas åt i familjeföretag. Ger man får man tillbaka,mitt nya motto,eller som Gunde skulle sagt,¨Inget e omöjligt¨.....



Kommentarer
Postat av: Anna

Ja bara njut av dagen snart har du det som vi andra, jobb och jobb... Ja visst är det så sant som det är sagt.

2009-08-27 @ 14:48:47
Postat av: Hannagranne

Tack för idag Lindamus!

2009-08-27 @ 21:21:50
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0