Jaha va dagarna springer..

Glömde blogga igår,slarv Linda. Var hos Hanna Granne o drack kaffe o vid 12 stack vi in till Jägersro Center,lunchade o fixade lite små ärrende. Hämtade pojkarna,våra,o sen hem här o drack kaffe,även Sara Granne med barn kom in.
Blev mycket bus o lek,bla spillde Minna ute en stor kopp kaffe i vår soffa.Nu e Länsförsäkringar inkopplade så en sj på 1500:- dras av o sen får vi förhoppningsvis en ny soffa,denna går ej att få ren trots att vi använder rengöringsmedel just till den soffan. Hoppas det fixar sig.

Igår kväll blev det familjehandling på Toppen i Höllviken,o sen säng bums.Maxan somnade i sin egen säng!!!,o vi vuxna såg på en svensk ungdoms film på tv,mysigt.

Idag har jag jobbat,o sen lagade vi mat.Jerry stack iväg med Micke granne o åkte ruller en runda o när han kom hem,hade Maxi badat   o satt o spelade dataspel.Då stack jag ner o tränade med Hanna Granne,första gången för henne,trots att hon hatar att träna så testade hon,DUKTIGT!!! Hoppas hon blev sugen till mer,annars får jag önska henne lycka till med något annat hon tar sig ann.

Blev superglad då jag läste på Hannas blogg,www.guillermo.blogg.se,att hon skrivit om Minna o att hon kan gå.Känns bra när ens KOMPISAR,nämner detta.Hon blev nästan lika glad o rörd som vi föräldrar över detta,e inte det vänskap så säg???

Torsdag imorgon o Maxi ska på dagis,efter lämnig ska jag o Hanna dra till Hönan Agda med döttrarna...,mysigt.

Tills vi hörs igen,må väl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0