Lasange o träning..

Fick stor handlat idag på Willys,950:- fattigare men ack så många matvaror jag fick med mig hem.
Maxan hade haft kul på simningen o druknat 2 ggr,lik sin Faster Hanna med andra ord :)..

Ikväll har det blivit lasange o träning.Faster Hanna kom o åt o lekte med barnen o la dem,så nu när jag kom hem var båda barnen i sina sängar,o sover gott,I got to love Faster Hanna.
Skönt o sticka iväg o träna efter man ätit o plockat undan,annars har man det hängandes över sig.Nu kan man istället duscha i lugn o ro o sätta sig ner o koppla av med en kopp kaffe. Hanna Granne har köpt viktväktar choklad till mig,bara 2 points per bar,så det ska jag unna mig nu efter träning + att jag höllt mig till mina fasta matpass idag,inget småätande emellan.
By the way så e just Hanna Granne i mål nu med viktväktare.,.Gått ner 9kg o väger nu lika mycket som hon gjorde innan Tuva..STORT GRATTIS o tack för din motivation...


Imorgon smäller det ...MINNA LILL ANN HÅKANSSON goes Dagis....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lycka till imorgon Minni!!!

2009-08-31 @ 21:06:03
Postat av: Hannagranne

Tack Linda för din motivation, det är ju faktiskt du som dragit med mig till gymet. Nu jävlar ska här slimmas!

2009-08-31 @ 21:33:20
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Faster Hanna

Maximilian är lika duktig som sin faster på att drunkna hehe.



Naaw I got to love my sister Linda too =) alltid lika kul att vara hos er:). Älskar er allihopa ni är så underbara, tack för ikv och för den goda maten.



Jag och Maxi bärgade massa på spelet vi är dö duktiga hihi.



Puss o Kram



2009-08-31 @ 22:22:05
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se
Postat av: Faster Hanna

Maximilian är lika duktig som sin faster på att drunkna det är bra det hehe.



Hihi aww I got too love my sister Linda too :)



Alltid lika kul o vara hos er, älskar er allihopa. Tack för idag/ikväll och för den goda maten.



Maxi och jag har bärgat massa på spelet idag vi är dö bra moahaha.



Lycka till imorn sötnosen Minna :).



Puss och Kram

2009-08-31 @ 22:24:17
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se
Postat av: Faster Hanna

Ojdå det blev visst två olika hehe trodde inte att det första skickades.



Puss o Kram

Faster Hanna

2009-08-31 @ 22:26:26
Postat av: Lina

Lycka till Minna:)

2009-09-01 @ 11:13:21
URL: http://miniliniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0