Mamma!!!

Maxi vaknade idag o var på uruselt humör,han skulle inte på dagis.Men så kom han på att om han tog polis tröjan,som hans pappa tvättat????,så skulle han dit.Nä ingen poliströja fann vi,så efter 20 min av gråt o skrik från han o hans lillasyster,MUTADE jag honom....
Usch ,han har velat ha en kran,som hans kompisar Maxi o Vincent har,jätte länge.Så jag sa ta på dig dessa kläder,som jag höllt fram,så blir det en kran efter dagis idag.
Jag lär inte få en pokal som världens tålmodigaste mamma,eller världens mest pedagogiska heller,men va fan ibland tryter tålamodet...

Han har varit super duktig en längre tid,på att äta nu,o surar inte lika mycket som förr,så jag tänkte han kunde få en belönning,detta intalar jag mig själv,främst förr att stilla mitt dåliga samvete.

Snart börjar dagis för dem båda,o då blir det inte gnäll på morgonarna ,i varje fall inte över det. :)

Vid halv 12 ska jag in till min söta svärmoder o fixa håret.Ska klippas i kortare page,som jag hade förr,o färgas så jag slipper blonda svart utväxten,sexigt!!!(Ironi) men nu när det e dax för jobb så får man ha en mer sofistikerad look....

Skulle egentligen in i morgon men Faster Hanna kunde inte passa barnen då,går att ha med dem ,men blir jobbigt både för mig o dem,så ,men Hanna skulle spela DM i bandy,så Ann-Britt fixa idag istället.Maxan e ju på dagis o Hanna ska förhoppningsvis ha Minna,annars får hon hänga med.Det går ju det med...

Snart e det helg,o Jerry e ledig,blir familjemys imorgon,med räkor o vitt vi.Var jätte länge sen vi pillade räkor o bara satt.vi i familjen bara. Sen ska här fixa i köket,målas o så.Sen vill jag träffa Familjen Lagerholm/Lindberg,hoppas ni har tid för oss....

På söndag ska jag på klädparty i Hököpinge. Ja o sen får vi se vad som händer...


Ikväll när vi hörs e jag mer sofistikerad..kom ihåg det!!!












Kommentarer
Postat av: Marina

Hej hjärtat!!!!

Vi vill träffa er också i helgen,men tyvärr så fyller svärfar år på lördag och på söndag ska vi på 3-års kalas, kanske kan svänga in om er på kvällen e på ert håll,Tygelsjö. hör av oss, we miss you... PUSS och KRAM

2009-08-20 @ 12:46:56
Postat av: Anonym

Väldigt sofistikerad blev du "Mona"

2009-08-20 @ 20:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0