Måndag hela veckan

Jaha Måndag blev det även denna veckan,vad ska man hitta på idag då?? Minna e lagd men verkar inte vilja somna,Maxi kollar på Halvan. O jag sitter här o gör inget..,dagis e ringt,har glömt att det var i fredags dem skulle ha pengar för simningen,men tydligen var inte jag den enda som glömt,känns tryggt.
Nästa vecka ska Maxi,min stora pojke,gå o simma med dagis.Ah han ska packa väskan o gå iväg o simma utan sin mamma..,stora killen.

Undrar vad denna dag har i sitt sköte,ska tvätta,o dammsuga o olja in resten av bänkskivorna,fick dela upp dem så vi kunde använda en del i vart fall. Huvudvärken  e kvar,men denna veckan ska vi ta itu med den,hoppas det funkar.min lilla plan.....

Vad ska ni hitta på denna dag???

Ja vi höres igen.....Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0