Måndag...o lite söndag

Söndagen spenderades i onyttighetens tecken. Blev en bit kaka hos bror o Anna.Varför ska hon alltid baka så goda kakor??Hade bestämmt mig på vägen dit att jag INTE skulle låta mig förföras...ICKE..men tog en bit o ingen vaniljsås så lite duktig??? va jag..

På hem vägen somnade barnen ,jag ringde Jerry som var på jobb i stan o var klar, så vi bestämde oss för en söndagsmiddag på Mc Donald`s..Vi fick i alla fall äta tillsamans..O jobbar han kan man väl få göra lite som man vill,bara vi får vara tillsamans en stund..Barnen blev jätteglada o jag märkte på Jerry att även han log lite extra.
Maxi fick åka bärgare hem,o han LOG hela vägen det kan jag intyga...

Idag e det måndag o Maxi for upp snabbt i dag,VAR JU SIMNING med dagis...Väskan packades o kläder åkte på..Han valde själv o det blev min favorittröja,,,Han kan om han vill.

Lämnades i vart fall på dagis i tid till och med lite tidigare än vanligt så han inte skulle missa det.
Tog en snabb frukost med Hanna Granne,får så mycket energi när jag e med henne,e så glad att vi e kompisar..
Hemma vid 10 o då la jag Minna o sen har jag vikt ihopa tvätt o lagt in en maskin.När töabiden vaknar blir det lunch o sen ska vi handla innann vi hämtar Maxan..Får man väl sår i öronen när han ska berätta om sin dag..MEN vad gör det??? :)

Idag kommer Faster Hanna o ska passa glyttarna ,deras Mamma (JAG) ska träna..... Hoppas Hanna vill äta här,funderar på att göra en extra god middag,då hon älskar min mat..:) Hmmm...vad ska det bli då???



Hörs igen...




Kommentarer
Postat av: Anna

Nej min kaka var inte god men svärmors va!!

2009-08-31 @ 12:15:31
Postat av: Hannagranne

Jag är med och tränar om det blir vid 20.00

2009-08-31 @ 12:44:50
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: faster hanna

Hihi jag vill äta hos er syster :) ja din mat är så himla god MUMS !!



Jag slutar snart, tänkte komma då :)



puss o kram

2009-08-31 @ 14:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0