Massage..

Igår kväll fick jag massage.Bad massör att at det varsamt med mig då jag e sjukt spänd,enligt massören o mig själv.
Hon knådade på o lite mörbultat e jag idag,ny tid inbokad så nu e jag på g,något måste ske.

Hemma hade Minna skrikit o skrikit o vägrat sova. Jerry kom hem vid 8 o inte ens han kunde lugna henne.Själv var jag efter massagen hos Hanna Granne o lämnade pengar o drack kaffe o visste inget. När jag kom hem lugnade hon sig,men var vaken tills 10 o sen somnade hon en halv timme för att böka hela natten tills 4 då fick hon en extra kudde av Jerry o somnade tills 7....
Nu sitter vi i soffan o Minna klänger på mig o dricker vatten o nyser hela tiden....,men verkar pigg i övrigt,vi får se hur dagen o kvällen blir...

Jag  själv hade huvudvärk när jag vaknade men den har försvunnit nu,thank god for that...

Måste handla present till Maxis kompis som ska ha kalas imorgon. Imorgon e det också Brandkårens dag som måste få ett besök av oss,vi på Malmö-Vellinge Bärgaren ska ju vara med i en fejkad olycka,o bärga en bil där brandkåren klippt taket på...,

Jerry var för övrigt på SVT igår o vår bärgade användes till ett humor inslag,ROBIN,ni vet han som gör Zlatan snor bra,skulle låna bärgaren o bärga bort en bil...,Inslaget ska sändas mellan den 10-20 Oktober...


Hoppas Minna mår bättre,o inte får feber då vi ÄVEN ska på kräftskiva hos grannarna imorgon...

hörs...


Kommentarer
Postat av: Anna (Liam)

ah stackars lilla minna hoppas hon blir bättre snart! o robbin de programmet gillar jag skarpt! hahaha

2009-08-28 @ 11:19:54
Postat av: Faster Hanna

Linda vad gör ni idag? får inte tag på dig <3 kram

2009-08-28 @ 15:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0