Oljning o migrän,som vanligt

Dagen idag har bestått av 2 delar. Mys med familjen o migrän.
Förrmiddagen bestod av oljning av våra ekbänkskivor samt ekbord.Tog ett tag innan vi vågade oss på det,fick råd av pappa,o sen läste vi bruksanvisningen på oljeflaskan typ 10ggr.Mamma gjorde fel på just detta,vilket e lätt hänt,o pappa fick slippa jätte msycket för att få det bra sedan.Men till slut blev det gjort o pizza fick det bli idag framför tv:n,MYS!!!

Grannarna var ute så efter inoljningen beslöt vi oss för att göra dem sällskap.Efter lite kaffe o tjitt tjattande så pratde vi ihop oss för att äta tillsamans.Jag skulle egentligen gått på klädparty idag,men när klockan slog 15 kom min migrän smygande IGEN...,e sjukt trött på denna jävel so slår sina klor i mig,detta resulterade i sängliggande för mig,kunde dock inte somna,o ingen pizza ätning med grannarna,o inget klädparty.
Det fick bli säng o pizza med familjen samt en lur på soffan o nya Wallander filmen Tjuven,där för övrigt min brorsdotter Nadine har en statist roll.....,nu känns det dock bättre men snart ska denna amdame ta en kall dusch o inta sängen...HATA MIGRÄN....

Min plan mot migränen ska tas i bruk nu....INGet SOM KAN FRAMKALLA MIGRÄN FÅR BRUKAS AV MIG....NU E DET SLUT:

1.CHOKLAD!!!!!!!!
2.STRESS
3.VIN
4.MENS(BLIR INTE DIREKT LÄTT)




DETTA SKA GÖRAS:
1.TRÄNING
2.INGET GODIS ELLER KAK ÄTANDE
3.MÄNGDER MED VATTEN

ETC ETC...NU JÄVLAS SKA MIGRÄNEN FÅ LIDA...


GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har lösningen på mensen, bli gravid!

2009-08-24 @ 21:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0