Oppps

Vad tiden går,skulle ju fortsätta berätta om helgen igår men tiden rann mellan fingrarna..

Efter bröllopet blev vi bjudna på middag hemma hos mamma o pappa.Super gott o skönt o slippa laga mat själv.
Tack mamma o Pappa för att ni alltid ställer upp,ALLTID!! Vad hade vi gjort utan er???
 Efter middagen körde vi hem,Maxi fick följa med Jerry o bärga,han älskar det..+ att jag får lägga hela min uppmärksamhet på Minna,o det gillar hon.

På söndagen stack jag o barnen inom Staffanstorp för att kolla på ute möbler,vill ha nya,men hittar inga jag vill ha..o våra gamla e så fula o nördiga :).
Men hittade inga där heller...

Inom Ö.Grevie o fikade på nybakt sockerkaka,båda barnen togs hand om av kusinerna,va skönt att dem leker så bra,o att kusinerna kan ta hand om Maxi o Minna så bra.Jag fick sitta o fika i lugn o ro,tack för den.

Körde hem o mötte Jerry o sen blev det mat o ännu en gång fick Maxan följa med o bärga,helgen blev lyckad för Maxis del.

Igår Måndag blev det lekland MED FASTER HANNA.Hon har varit o myst på Öland med sin kille,i en månad!! Som vi har saknat henne. Hanna tog på sig Faster rollen o lekte med barnen i några timmar,vi hann även med att äta,jag to en super god kyckling sallad,så goood.
Inom o handlade på Ica Maxi o sen hem o lagade pizza,innan kusinerna kom ,ja 2/3 kom,Sofia fick passa på att va hos Farmor(MIn mamma) helt själv,kul för henne.
Roger o Anna var på bio o då fick vi äran att passa dem några timmar.

På kvällen sen blev det underhålling framför Lotta på Liseberg.Gud va det var bra.

I natt,liksom förr o förra natten,har jag sovit skit dåligt. E så förkyld på natten just,o hostar o kan inte somna. Man funderar så mycket på nätterna o oroar sig när allt e tyst o man inte kan göra något annat än tänka.
Just när man ska falla i sömn,så kittlar det i halsen..BLÄ...



Idag har vi varit o lämnat bilen på Skoda i Malmö,något fel på bränsle mätaren,fick låna hyrbil o efter mycket krångel med bilbarnstolen kom vi iväg.
Maxi lämnades på dagis o fick leka med Vincent på ELEFANTERNA.Börjar på Elefanterna nästa vecka,o 2 veckor efter det börjar Minna...Stora barn man börjar få...snyft..


Kommentarer
Postat av: Faster Hanna

Naaw har saknat er också, men har haft jättemysigt med min fina Daniel hihi.



Det var jättekul att träffa er, så kul jag hade på leklandet offrade mig och klättrade och blev svettig hehe.



Puss och Kram syster

2009-08-05 @ 23:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0