Pizza o promenad...

Stack hem till bror Roger med familj o fikade.Regning dag o inget att göra.Blev mys i Ö.Grevie,med kusiner o mormor(Mamma kom också o fikade).

Tog en promenad o kollade in nybyggda hus på tegelbruket i Ö.Grevie..O för att vara helt nya,todde jag dem skulle va fräscha o inspirerande...ICKE...Pissiga hus,med undantag såklart,vissa såg ut o va 20 år gamla med tanke på fasader.Usch nä då lockar mitt radhus mycket mer kan jag säga.Folk som köper nya hus,o sen inte har råd/Ork att anlägga sin trädgård utan har ogräs o skit ända in på husknuten,,såna människor kan man fundera över.Varför byggde dem nya hus???Tänkte dem inte på att trädgård det får man fixa själv...,,tydligen inte.Pengarna eller orken försvann tydligen...

Väl hemma kom även Annas bror o dotter inom o drack kaffe o  sen bestämde vi oss för att skippa matlagande idag o beställa köbemat,blev pizza ,som jag o Moa hämtade.Gott,men mäktigt,en bit av min fick landa på soptippen..
Vågen visade på -3kg(Dem 3 jag gick upp under semestern,TACK!!!!),trots lite slarv med kakor o dylikt.Snart e det dax för jobb igen o schemalagda matvanor,inget slarv här inte,för på jobb finns inget att snaska på,o man tar inte heller med..Kaffe e allt som e gott där,bra där!!

Nu e vi hemma o Jerry glor på fotboll o barnen sover.Minna för natten men antagligen inte Maxan..Kanske med tanke på  sen kväll igår o MYCKET busande med kusinerna idag,,vi får se...

Nu kallar soffan....

_LINDA!!!!!
-LINDA
-LINDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja fattar ni hur hårt jag har det...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Läste mellan raderna lite, va f-n vår trädgård är ju anlagd!!!! :-)

2009-08-16 @ 20:26:49
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Anonym

HALLÅ!!!!!! Hanna granne,du e knäpp..jag fullkomligt ÄLSKAR ert hus o TRÄDGÅRD,på Duvslaget,inte Tegelbruket!!!

2009-08-16 @ 22:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0